Bitwy logiczne

BITWY LOGICZNE

Pakiet "Bitwy logiczne" to zestaw ciekawych, strategicznych gier i łamigłówek przeznaczonych dla minimum dwóch graczy. Wytęż swój umysł i poćwicz logiczne i strategiczne myślenie! Zaproś koleżanki i kolegów do wspólnej zabawy!

Bitwa o pola

Bitwy logiczne

Gra przeznaczona dla dwóch osób. Gracze na zmianę łączą parę sąsiednich kropek w poziomie lub w pionie. Gracz, który zaznaczy ostatnią, czwartą stronę pola, zdobywa to pole i ma dodatkowy ruch. Wygrywa ten, kto uzyska więcej pól w swoim kolorze.

Byki i krowy

Bitwy logiczne

Gra przeznaczona dla dwóch osób. Pierwszy gracz wybiera czterocyfrowy kod (cyfry muszą być różne). Następnie kod zostaje utajniony. Drugi gracz próbuje odgadnąć kod wybrany przez przeciwnika. Jeśli pasujące cyfry znajdują się na właściwych pozycjach, są „bykami”, jeśli na różnych, to są „krowami”.

Cztery w linii

Bitwy logiczne

Gra dla dwóch osób. Gracze na zmianę umieszczają swoje krążki w dowolnej kolumnie na planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy ułoży cztery krążki z rzędu w pionie, w poziomie lub po ukosie.

Ostatnie pole

Bitwy logiczne

Gra dla dwóch osób. Gracze na zmianę zaznaczają pola na planszy. Po zaznaczeniu sąsiadujące pola stają się nieaktywne. Gracz, który zajmie ostatnie wolne pole - wygrywa.

Piłkarzyki

Bitwy logiczne

Gracze na zmianę wykonują ruchy, rysując linie. Ruch piłki polega na narysowaniu kolejnej linii wzdłuż boku lub przekątnej jednej kratki.

Piłka nie może być prowadzona brzegiem planszy ani po odcinkach, na których była już wcześniej poprowadzona. Istnieje natomiast możliwość tzw. odbijania. Odbicie polega na przyznaniu graczowi dodatkowego ruchu, jeśli gracz kończy ruch przy krawędzi boiska lub w punkcie przez który przechodzi wcześniej narysowana linia. Ruch gracza kończy się dopiero wtedy, kiedy piłka dojdzie na puste pole gdzie nie ma już żadnej linii.

Połącz kropki

Bitwy logiczne

Gra dla dwóch osób. Gracze na zmianę umieszczają swoje krążki w dowolnej kolumnie na planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy ułoży cztery krążki z rzędu w pionie, w poziomie lub po ukosie.

Połącz kropki pion/poziom

Bitwy logiczne

Gra dla dwóch osób. Gracze na zmianę umieszczają swoje krążki w dowolnej kolumnie na planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy ułoży cztery krążki z rzędu w pionie, w poziomie lub po ukosie.

S-O-S

Bitwy logiczne

Gra przeznaczona dla dwóch osób. Gracze na zmianę dodają „S” lub „O” na planszy, bez konieczności używania tej samej litery w każdym ruchu. Wygrywa gracz, który pierwszy ułoży prostą sekwencję S-O-S w pionie, w poziomie lub po ukosie.

Zbliż się do celu

Bitwy logiczne

Gra dla dwóch osób. Pierwszy gracz potajemnie wybiera dwie duże liczby (25, 50, 75 lub 100) i cztery małe liczby (od 1 do 10). Drugi gracz potajemnie zapisuje trzycyfrową liczbę jako cel. Po ujawnieniu celu i liczb, gracz pierwszy próbuje zbliżyć się do celu, wykonując obliczenia na wybranych liczbach: dodawanie, odejmowanie, mnożenie lub dzielenie. Na każdym etapie obliczeń wyniki muszą być liczbą całkowitą. Każdą liczbę można użyć tylko raz.

Ład i Chaos

Bitwy logiczne

Gracze na zmianę układają na planszy zielone lub czerwone klocki. Celem gracza “Ład” jest ułożenie pięciu (zielonych lub czerwonych) w pionie, w poziomie lub po ukosie. Gracz “Chaos” ma mu w tym zadaniu przeszkodzić.



Opracowanie: LavaVision: https://motioncube.io/

O co chcesz zapytać?

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu otrzymywania od MENTOR Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Przecławiu, Będargowo 29a, 72-005 Przecław; drogą elektroniczną oraz telefoniczną/sms/mms informacji handlowych związanych z działalnością MENTOR Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Przecławiu, w szczególności informacji o produktach, usługach, publikacjach, konferencjach organizowanych lub współorganizowanych przez MENTOR Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Przecławiu. Powyższa zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

KONTAKT

telefon: +48 (91) 488 51 51
e-mail:

ADRES

Mentor
Będargowo 29a,
72-005 Przecław